Etwinning Olympic Games


From Athens of 2004 to Paris of 2024 : A trip with the values of the Olympic games.

 
 
 Δραστηριότητες:
 
👉 Με σκοπό τη βελτίωσή μας θα ήταν εξαιρετικά σημαντικό να αφιερώσετε λίγο από το χρόνο σας για να απαντήσετε στη φόρμα αξιολόγησης που ακολουθεί σχετικά με το έργο etwinning που υλοποιήσαμε τη φετινή χρονιά.
(For the purpose of our improvement it would be extremely important if you take some time to answer the following evaluation form about the etwinning project we implemented this year).
  Μαθητές (Students) : https://forms.gle/uiK84p3gcJUaiN488
   Γονείς (Parents):  https://forms.gle/z4WcLdYa492TTu8R6

      

👉 Lets complete the safe internet quiz click here
 
👉 Special Olympics: Θα χρησιμοποιήσουμε την τεχνητή νοημοσύνη AI για να γράψουμε ένα τραγούδι για το συγκεκριμένο θέμα. Επισκεφθείτε το online Λογισμικό https://suno.com/ και με τα ''prompts'' της επιλογής σας ...Φτιάξτε το τραγούδι που σας εκφράζει ... Θα  ανεβάσουμε αυτό που θα προτείνετε στην πλατφόρμα Etwinning και θα περιμένουμε τα Σχόλια των συμμαθητών σας του Εξωτερικού!
(We will use AI to write a song about that topic. Visit the online Software https://suno.com/ and with the ''prompts'' of your choice ... Make the song that expresses you ... We will upload what you propose to the Etwinning platform and wait for Feedback from your classmates from abroad!)

👉Γνωρίζετε τι είναι ο Ολυμπιακός Όρκος (Olympic Oath); Στην Πλατφόρμα του Etwinning στην αντίστοιχη κατηγορία πάμε να γράψουμε την άποψή μας αφού βρούμε πρώτα πληροφορίες στο διαδίκτυο. 
(Do you know what the Olympic Oath is? On the Etwinning Platform in the corresponding category we go to write our opinion after first finding information on the internet.)

Click εδώ για να συνδεθείτε στην πλατφόρμα με τους μαθητικούς σας λογαριασμούς (Click here to connect to the platform with your student accounts)

 
👉 Δημιουργούμε στο Scratch  ( https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted ) με τις κατάλληλες εντολές στην κατηγορία ''όψεις'' με μορφές τις Μασκότ των Ολυμπιακών Αγώνων της Βαρκελώνης,  μια διαδραστική συνομιλία . 
   Έπειτα όλοι μαζί θα φτιάξουμε ένα παιχνίδι Tένις  για τους συμμαθητές σας στο εξωτερικό. Το παιχνίδι θα ξεκινά αυτόματα μετά το τέλος της διαδραστικής συνομιλίας.
 
Eδώ θα βρούμε το αποτέλεσμα της εργασίας μας: https://scratch.mit.edu/projects/1023720218
 
(We create in Scratch ( https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted ) with the appropriate commands in the category "views" in the form of the Mascots of the Olympic Games of Barcelona, ​​an interactive conversation.
 Then all together we will make a Tennis game for your classmates abroad. The game will start automatically after the interactive chat ends.

Here we will find the result of our work: https://scratch.mit.edu/projects/1023720218)

👉 Η εργασία μας για το μήνα Φεβρουάριο '' Σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 β. Υπέροχοι αθλητές, Ολυμπιακές διοργανώσεις" είναι με τα Σχολεία του 3ου γκρουπ: 1.ROMANIA (Nucet Secondary School, Dâmbovița-Romania), 2. TURKEY ( Kasım Aktaş OrtaokuluMerkez, 3. Turkey DÜZCE), 4. GREECE ( Primary school of Velo – 2 teachers D1,ST3, 5. Primary school of 1o Pereas, Thessaloniki)

 Click here Για να φτιάξουμε την εργασία μας.

(Our work for the month of February '' Modern Olympic Games Athens 2004 b. Great athletes, Olympic events" is with the Schools of the 3rd group: 1. ROMANIA (Nucet Secondary School, Dâmbovița-Romania), 2. TURKEY ( Kasım Aktaş OrtaokuluMerkez, 3. Turkey DÜZCE), 4. GREECE ( Primary school of Velo – 2 teachers D1,ST3, 5. Primary school of 1o Pereas, Thessaloniki)

 Click here To do our homework.)

👉 επόμενη εργασία μας : Κάντε click εδώ για να δημιουργήσουμε στο ομαδοσυνεργατικό λογισμικό canva σε συνεργασία με τους μαθητές της ομάδας σχολείων που είναι μαζί μας , μια εργασία για την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΚΕΧΕΙΡΙΑ 
(Our next task: Click here to create in the collaborative software canva in collaboration with the students of the group of schools that are with us, a task for the OLYMPIC DECISION) 
👉Ψηφίζουμε εδώ το logo που θα μας εκπροσωπήσει .
(We vote here for the logo that will represent us) .

👉 Όλοι οι μαθητές όλων των σχολείων θα δημιουργήσουν ένα κουίζ με ερωτήσεις (αργότερα θα παίξουν  μαζί online σε ομάδες). Πάμε να γράψουμε ο καθένας από μια ερώτηση με την απάντησή της, σχετική με τους αρχαίους ολυμπιακούς αγώνες. Click εδώ.  
(All students from all schools will create a quiz with questions (they will later play together online in groups). Let's each write a question with its answer, related to the ancient Olympic games. Click here.)
 
👉 Δημιουργούμε ένα Logo για το έργο μας. Click Εδώ
     Ψηφίζουμε το logo που θα εκπροσωπήσει το τμήμα μας. Click εδώ
     Αποτελέσματα ψηφοφορίας:
(We are creating a Logo for our project. Click here
 We vote for the logo that will represent our department. Click here.
 Voting results:)

     



👉Σήμερα το θέμα μας είναι η Η Ολυμπιακή Εκεχειρία . Στο ομαδοσυνεργατικό λογισμικό PosterMyWall πρόσθεσε και εσύ μια φράση που σχετίζεται με την εκεχειρία. Click Εδώ
Πάρτε ιδέες από εδώ: Click
 
(Today our topic is The Olympic Truce. You too have added a phrase related to the truce to PosterMyWall team collaboration software. Click here
Get ideas from here: Click)
 
👉Οι μαθητές του Δ1 του τμήματος Πληροφορικής δημιούργησαν στη Γλώσσα Προγραμματισμου Scratch μια παρουσίαση των Αρχαίων Ολυμπιακών Αθλημάτων. Μπορείτε να την παρακολουθήσετε εδώ. Click Here
(The D1 students of the Informatics department created a presentation of the Ancient Olympic Sports in the Scratch Programming Language. You can watch it here. Click here) 

👉Χρησιμοποιούμε το ομαδοσυνεργατικό λογισμικό Canvas για να φτιάξουμε μια Χριστουγεννιάτικη κάρτα και να τη στείλουμε στους συμμαθητές μας στα σχολεία του έργου Etwinning Click Εδώ

(We are using Canvas collaborative software to make a Christmas card and send it to our classmates in Etwinning schools Click Here)

👉Padlet με ευχετήριες κάρτες Χριστουγέννων Click Εδώ  

(Padlet with Christmas greeting cards Click Here)

👉CLick Εδώ για να συνδεθούμε στην πλατφόρμα E-Twinning με τον μαθητικό μας λογαριασμό 

(CLick here to connect to the E-Twinning platform with our student account)

👉The Birth of the Olympic Games in Ancient Olympia A) The idea of the fair play and the institution of truce B) Ancient Olympic sports

👉 Γνωριζόμαστε με τους μαθητές των Σχολείων που θα συνεργαστούμε. 

Στον ψηφιακό τοίχο Padlet κάνουμε μια ανάρτηση. 

Γράφουμε το μικρό μας Όνομα, περιγράφουμε σύντομα τα ενδιαφέροντά μας, το άθλημα που μας αρέσει και ανεβάζουμε μια φωτογραφία με το avatar που έχουμε δημιουργήσει. Σημαντικό: Δεν ξεχνάμε να κάνουμε Σχόλια σε αναρτήσεις συμμαθητών που συνεργαζόμαστε! 

Click εδώ για να ξεκινήσουμε.

(We get to know the students of the Schools we will work with.

On the Padlet digital wall we make a post.

We write our short Name, briefly describe our interests, the sport we like and upload a photo with the avatar we have created. Important: We don't forget to Comment on the posts of classmates we work with!

Click here to get started).


google tranlsate