E-Twinning: Towards BiblioCity: A European Reading Adventure

 

 

........................................................................................... 

👀 e-Twinning Σύνδεση στην σελίδα από μαθητές: Click here

👉Aπαντάμε στις ερωτήσεις της φόρμας 


 

 

 

 

 

 

  ........................................................................................... 


ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ LOGO ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΡΑΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΑΣ: CLICK ΕΔΩ  

Δημιουργούμε και προτείνουμε το Logo για το έργο μας.

Το Logo το σχεδιάζει κάθε μαθητής μέσω του λογισμικού Canva (κάθε μαθητής σε ξεχωριστή σελίδα που θα βρείτε εδώ ). Δεν ξεχνάμε κάτω από το logo να γράψουμε το όνομά μας!

 Για να συνδεθείτε στο Canva θα χρησιμοποιήσετε τον παρακάτω κοινό λογαριασμό:

sschoolvelo@gmail.com

Pliroforiki123!

  

ΑΠΟΣΤΟΛΗ 1

Διαβάζουμε το βιβλίο «Οι περιπέτειες του Πινόκιο – Η ιστορία μιας μαριονέτας», Συγγραφέας: Κάρλο Κολλόντι (Carlo Collodi, 1826-1890)

Το βιβλίο μπορείτε να το διαβάσετε ή να το ακούσετε κάνοντας Click Εδώ 

 

 

 Δραστηριότητες:

       1η Δραστηριότητα -Αφίσα

  • Δημιουργήστε μια αφίσα με την ένδειξη «Ζητείται» για έναν από τους κύριους χαρακτήρες.
  •  Συμπεριλάβετε στην αφίσα ένα πορτρέτο (σχέδιο, κολάζ ή ψηφιακό σκίτσο). Γράψτε μια περιγραφή με στοιχεία : φυσική εμφάνιση, προσωπικότητα, πράξεις.. 
  • Συμπληρώστε το έγγραφο ''THE BOOK'' (σε ψηφιακή μορφή ή στη φωτοτυπία με μολύβι) 

 ⚠️ Μην αναφέρετε το όνομα του χαρακτήρα. 

  • Μόλις ολοκληρώσουμε την Αφίσα την Ανεβάζουμε στον Κοινό μας ''Τοίχο'' κάνοντας Click Εδώ 

 

        2η Δραστηριότητα  - Που διαδραματίζεται η Ιστορία;

  • Δημιουργήστε μια εικόνα/κολάζ/χάρτη ενός σημαντικού περιβάλλοντος            (τοπίο) του βιβλίου. 
  • Κρύψτε ένα σημαντικό πρόσωπο - χαρακτήρα μέσα στην εικόνα (όπως ένα παιχνίδι "βρες με"). 
  • Προσθέστε μια  σύντομη γραπτή περιγραφή  του τόπου (2–3 προτάσεις).  
  • Κάντε click Εδώ για να φτιάξετε το τοπίο με το χαρακτήρα του βιβλίου (Canva)

        

       3η Δραστηριότητα - Χρονολόγιο

  • Προετοιμάστε ένα χρονοδιάγραμμα με τα κύρια γεγονότα της ιστορίας. 
  • Παρουσιάστε τα γεγονότα με διαφορετική σειρά (κάρτες, κόμικς ή ψηφιακές διαφάνειες). 
  • Κάντε click Eδώ για να προσθέσετε την εικόνα ή τις εικόνες σας στο χρονολόγιο. Προσοχή, Κάθε μαθητής ΜΙΑ μόνο σελίδα , όπως το παράδειγμα της πρωτης σελίδας! (Canva)
  • Δημιουργούμε ένα Κουίζ με την εφαρμογή learning apps,  όπου οι μαθητές των άλλων σχολείων θα πρέπει να βάλουν τις εικόνες από την ιστορία του Πινόκιο στη σωστή σειρά  

 👍 Υπάρχει και η δυνατότητα να ζωγραφίσουμε τις εικόνες με μαρκαδόρους! Αν γίνει με αυτό τον τρόπο θα φέρουμε το χαρτί στην τάξη να το σκανάρουμε και να το ανεβάσουμε στην ιστοσελίδασελίδα του Canva !

        

        4η Δραστηριότητα - Σχολιάζουμε τις αναρτήσεις των άλλων Σχολείων

  • Μπαίνουμε στην πλατφόρμα e-Twinning (με τους προσωπικούς μας κωδικούς)
  • πηγαίνουμε στην καρτέλα ''pages''
  • Επιλέγουμε την παράγραφο: 4.1 MISSION 1: The forest of thousand books 
  • Βρίσκουμε στο Step 2 

    1️⃣ Characters → Wanted Poster

     Here you will find the link to the presentation on

https://padlet.com/bibliotecaceipsantacatalina/wanted-bibliopolis-kqcpv4rlnkxglbxe

  • Γράφουμε ένα Σχόλιο σε κάθε ανάρτηση, μαντεύουμε ποιος χαρακτήρας είναι, αν δεν ξέρουμε σε ποιο βιβλίο αναφέρεται ο χαρακτήρας κάνε click εδώ να δεις τα βιβλία !  

       Επίσης γράφουμε μια ανάρτηση : 

        2️⃣ Settings → Where the story takes place

  • Other schools must find the hidden character and comment on the setting.
  • Here you will find the link to the presentation on

    https://padlet.com/rominad/the-hidden-setting-cr1tugrae96mnyf8

         3️⃣ Story → Timeline

                Στη δραστηριότητα αυτή πρέπει να βάλουμε στη σωστή       χρονολογική  σειρά τα γεγονότα όπως διαδραματίστηκαν στα βιβλία. 

      👉Όταν το καταφέρουμε παίρνουμε ένα στιγμιότυπο ή μια φωτογραφία     με   την απάντησή μας και την ανεβάζουμε εδώ: click εδώ (Δημιουργούμε   καινούργια σελίδα και γράφουμε το όνομα και το επίθετό μας)

  •